Етнокультурознавчі знання учнів початкових класів



                                                                                                             2 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
з перевірки етнокультурознавчих знань
І варіант
1. Записати 3-4 назви українського жіночого національного одягу.
(1 бал)
2. Записати 3-4 назви українського посуду.
                                                                                                               (1 бал)
3. Записати 3-4 назви українських страв.
(1бал)
4. Записати 2-3 назви українських національних оберегів.
                                                                                                               (2 бали)    
5. Підкреслити назви українських народних казок.
                                   а) «Лисичка – сестричка»;
                                   б) «Шпак прилетів»;
                                   в) «Рукавичка».  
                                                                                                     (1 бал)
6. Підкреслити назви українських народних ігор.
                                   а) «Третій зайвий»;
                                   б) «Подоляночка»;
                                   г) «Шевчик».
                                                                                                     (1 бал)
7. Записати одне прислів’я.
(2 бали)
8. Записати 2-3 назви рослинних національних символів.
(2 бали)
9. Гімн – це урочиста патріотична пісня, яку…
                                   а) слухають сидячи;
                                   б) слухають стоячи.
(1 бал)
                                                                                                               2 клас       
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
з перевірки етнокультурознавчих знань
ІІ варіант
1. Записати 3-4 назви українського чоловічого національного одягу.
(1 бал)
2. Записати 3-4 назви українського посуду.
                                                                                                              (1 бал)
3. Записати 3-4 назви українських страв.
(1бал)
4. Записати 2-3 назви українських національних оберегів.
                                                                                                              (2 бали)    
5. Підкреслити назви українських народних казок.
                                   а) «Лисичка – сестричка»;
                                   б) «Шпак прилетів»;
                                   в) «Рукавичка».  
                                                                                                     (1 бал)
6. Підкреслити назви українських народних ігор.
                                   а) «Третій зайвий»;
                                   б) «Подоляночка»;
                                   г) «Шевчик».
                                                                                                     (1 бал)
7. Записати одне прислів’я.
2 бали)
8. Записати 2-3 назви тваринних національних символів.
(2 бали)
9. Кольори прапора України - …
                                   а) синій і жовтий;
                                   б) жовтий і зелений;
                                    в) синій і білий.
                                                                                                     (1 бал)
                                                                                                               4 клас
                                                                                                    
                                            КОНТРОЛЬНА РОБОТА                                
з перевірки етнокультурознавчих знань

1. Прочитайте текст. Подумайте, про яке свято йдеться  мова. Замість крапок вставте назву цього свята.
Весняне свято
Навесні пробуджується природа. На деревах розпускається листя, зеленіє трава.
Здавна діти тепло зустрічають весну. Вони водять хороводи, грають у різні ігри, співають   (що?) ... .
Найбільше весняне свято - ... . Матері до свята випікають паски, пиріжки, виготовляють писанки.
                                                                                             
2. Підкресліть правильну відповідь. Як називається дитячий віршик?
а) мирилки;
б) дражнили;
в) лічилки.



                                             Ти не плач, на плач
                                             І скоріш мені пробач.
                                             І на мене не сердься,
                                             Бо у тебе добре серце.
                                             Дай скоріш мізинчик свій,
                                             Зачепи його за мій.
                                             Мізин-мізин-мізинець –
                                             Помірив нас, молодець!
                                                                          
3. Поєднайте питання у лівому стовпчику з відповідями з правого стовпчика.
Коли прибуває потяг?                                                        Набравши води в рот.
Про що просила мама дітей?                                    Не плутатися під ногами.
Як діти слухали розповідь?                                      Догори ногами.
Як малий Олесь читав книжку?                                З хвилини на хвилину.

4. Утвори зі слів речення.
Наш, на, дідусь, руки, майстер, всі. ________________________________________
У, тиждень, на, п’ятниць, Мишка, сім._____________________________________


5. Про яке місто йдеться мова у вірші? Підкресліть у тексті слова, які підтверджують твою думку.
                                             Воно відоме в світі,
                                             Каштани в ньому квітнуть.
                                             Будинки тут високі,
                                             Дніпро тече широкий.
                                             Ворота Золотії
                                             Стоять, мов чародії.
                                             Віддавна – це столиця,
                                             Столиця білолиця.
                                             Ну, хто з вас здогадається,
                                             Як місто називається?                     (___________)
                                                                        
                         
6. З’єднай частини так, щоб склалося прислів’я.
Та земля мила,                                                          якій своє гніздо не миле.
Погана та пташка,                                                     а біля матері добро.
На сонці тепло,                                                          той багато вміє.
Хто багато робить,                                                   де тебе мати народила.

7. Склади діалог за поданим початком і опорними словами.
Зустріч з однокласницею.
-         Привіт, Галинко.
-         Добрий день, Сашко.
-         Звідки ти йдеш, Галинко?
-         Ходила до Маринки, але її немає вдома.
-         А чому така засмучена?
-         Не можу впоратися з домашнім завданням.
Опорні слова: не хвилюйся, допоможу розібратися, будь ласка, правило, гаразд, згодна, спасибі за ласку, до побачення.

8. Запиши жіночі та чоловічі імена українською мовою.
Машенька - ___________________.
Петя - ________________________.
Коля - ________________________.
Лена - ________________________.

                                                                                                    
9. Запиши назви українських казок та легенд, яки ти прочитав у 4 класі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий